donderdag 15 mei 2008

live your life...

heb vandaag maar 1 kaartje kunnen maken...

hier is die dan. kon die magnolia met bloem toch niet weerstaan. heb er daarom weer een kaartje mee gemaakt nu met een andere daisy bucket stempel. hierbij heb ik weer papier van dcwv gebruikt: blossoms en butterflies stack en the cardstock glitter stack. heb de kaart vrij rustig gehouden omdat het paper al druk genoeg was.heb op de ruitjes op de jurk wat glitter gedaan. morgen heb ik de heledag stage dus kan geen kaartjes maken. ik hoop van het weekend weer wat nieuwe kaartjes te hebben. als het goed is hoop ik morgen nog wat leuke nieuwe afdrukjes te hebben die ik besteld heb.


2 opmerkingen:

Lia zei

geweldig mooi gemaakt

femke zei

heey lia,

bedankt voor je reactie.
wilde dit keer een simpel kaartje maken.

groetjes femke