woensdag 11 juni 2008

nieuwe kaartjes...

heb weer een aantal nieuwe kaartjes gemaakt.
de eerste 2 kaartjes zijn gemaakt met 2 afdrukjes die ik een keer gekregen heb.

de volgende 2 zijn met leuke katten erop: de eerste is een whipper snapper stempel en de tweede is een penny black stempel.

en deze laatste 2 zijn gemaakt met ollie stempeltjes die ik als prijsje heb gehad!!! ben er erg blij mee en ze zijn ook zo schattig.

morgen heb ik overgens mijn allerlaatste examen. hopelijk weet ik volgende week al of ik in totaal geslaagd ben.

3 opmerkingen:

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Succes met je Examens Femke, en je maakt leuke kaartjes. Ik heb je blog bij mijn favorieten gezet. Ik kom trouwens via de Club van het stempelidee op jouw blog terecht :)

Groetjes,
Jolanda (scrappingjol)

Carla D zei

Hoi Femke,
Weer al van die leuke kaartjes!

Groetjes Carla

Lia zei

prachtige kaartjes weer