vrijdag 18 juli 2008

een simpel kaartje en 2 kerstkaartjes...

heb weer 3 kaartjes gemaakt vandaag. de eerste heb ik vrij simpel gehouden. heb hiervoor een simpele sketch gekozen en toch vind ik het een leuk kaartje geworden. dit is ook leuk als je restjes hebt. hier is de sketch. deze is weer van mojo monday ( een oudere sketch ):

en dit is de kaart wat ik ermee gemaakt heb:

heb ook nog 2 kerstkaartjes gemaakt. gisteren waren er afdrukjes in de brievenbus gevallen en daar moest ik natuurlijk weer kaartjes mee maken. de eerste heb ik gemaakt met dezelfde sketch als het ik denk aan je kaart uit het vorige bericht.


het tweede kaartje heb ik weer een sketch gebruikt van katharina. hier is de sketch:

en dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb. weet niet of het goed te zien is maar er zitten glittertjes op de letters en het rondje. vond het anders namelijk iets te wit.

4 opmerkingen:

Maria zei

Wat een mooie kaarten weer Femke! Je bent lekker bezig geweest! De bovenste sketch is erg leuk! En de glitters op het onderste kaartje zijn te zien hoor!

groetjes Maria

Janny zei

leuke kaarten heb je gemaakt Femke! leuke sketchen ook weer!

Riet zei

je heb weer prachtige kaarten gemaakt Femke.
fijn weekend.
veel liefs Riet.

Krista zei

Mooie kaarten weer Femke!