woensdag 13 augustus 2008

FRIDAY SKETCHERS...

heey heb vandaag weer enkele kaartjes gemaakt.

de eerste kaart is voor friday sketchers. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

en heb nog een aantal kaartjes gemaakt. die met het hondje is een spinnerkaartje. het hondje kan dus van links naar rechts rollen. het idee van 2de kaartje had ik een keer op een blog gezien. weet alleen niet welk blog. als iemand het me kan vertellen hoor ik het graag.

en vandaag was eindelijk mijn moxie alphabetje van quickutz op de mat gevallen na wel 3 maanden wachten. maar het was het wachten waard.

daar moest ik natuurlijk een kaartje mee maken:

7 opmerkingen:

Anoniem zei

So many beautiful cards...I love the card you made for friday sketchers, Tilda is so cute!
Carole ;o)

Anoniem zei

Hoi Femke,

Ze zien er weer fantastisch uit en allemaal zo verschillend. Dat is het leuke er van. Mooie letters van dat alfabet!

Groetjes, Lian

Lia zei

schitterende kaartjes heb je weer gemaakt

Renata van Miltenburg zei

Hoi Femke,

Wat een geweldige stempel, die van de poes in de BH!! Heb je die stempel zelf en zou ik dan misschien wat afdrukjes van je kunnen kopen of misschien ruilen?

En verder heb ik nog een vraag aan je, zou je mij misschien uit kunnen leggen hoe je een directe link naar je blog maakt (voor de challenges)?

Alvast hartelijk bedankt enne..."keep up the good work!)

Groetjes, Renata

Riet zei

je heb weer schitterende kaarten gemaakt Femke.
echt super.
liefs Riet.

Anoniem zei

Je maakt prachtige kaarten Femke!
Groetjes van Anja (uit de trein)

Janny zei

supergaaf zijn je kaartjes weer Femke en dat alfabet is gaaf he!