vrijdag 15 augustus 2008

sketch saturday...

heb weer een aantal kaartjes gemaakt vandaag. de eerste 2 zijn gemaakt met de sketch van sketch saturday. dit is de sketch:


en dit zijn de kaarten die ik ermee gemaakt heb. de eerste is voor mijn broertje. hij heeft 2 maanden geleden een baan aangeboden gekregen toen zijn examens net voorbij waren. hij werkt nou in een computerbedrijf. heb het logo in de laptop gezet. weet niet of ik dit mag laten zien dus heb die ff weggehaald. en ik weet ik ben beetje laat met het kaartje maar beter laat dan nooit he!!!
nu toch de kerst eraan komt ben ik alvast begonnen met een kaartje. probeer van elk gewoon kaartje met de layout ook een kerstkaartje te maken. weet niet of me dit wel gaat lukken. we zullen zien.

en ik heb nog een kaartje gemaakt.

6 opmerkingen:

Bev zei

Wow! Your cards are fabulous! I love the papers and colours on all of them but the first one is just amazing!!

Riet zei

wouww Femke toch wat zijn ze schitterend.
liefs Riet.

Janny zei

wat een prachtige kaarten Femke en het is zeker een goed idee om van elke lay out een kerstversie van te maken!

Anoniem zei

Zooo, je bent druk bezig geweest, ze zijn weer prachtig!
Vooral die schaatsen erbij vind ik leuk!

Groetjes
Anja

Krista zei

Wat weer een mooie kaarten Femke!

Anoniem zei

Hoi Femke,

Mooie kaarten zeg!! En goed idee om Édwin ook iets anders vast te laten houden. Die kerstkaart vind ik ook super. Goed bedacht een schaatsende Tilda in combinatie met die gestanste schaatsen. En is die kat uit het Penny Black setje?
Kortom: het is weer fantastisch.

groetjes, Liandkajf