woensdag 10 september 2008

sketch saturday en nog een aantal kaartjes...

het eerste kaartje heb ik gemaakt voor sketch saturday. dit is de sketch:


en dit is het kaartje/envelop wat ik ermee gemaakt heb. dit is de voorkant:

en dit is de binnenkant van de kaart/envelop:

deze kaart is voor een collega op de pottenbakkerij. ze vroeg om een trouwkaart waarin ze geld in kon doen voor het echtpaar. ik ben er wel tevreden mee. hoop dat zij er ook tevreden mee is. de stempeltjes zijn afdrukjes die ik gekregen heb.



en ik heb nog een kaartje gemaakt met de sketch van sketch saturday van vorige week. dit is de sketch:

en dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb:

en ik heb nog 2 babykaartjes gemaakt. alle 3 waren voor lian voor op haar werk.


lian wilde ook nog wat andere kaarten voor haar werk. onderandere ook een aantal scrapkaarten zonder funstempel. had dit nog nooit gedaan maar dit is dan de eerste geworden. kaart is gebasseerd op een kaart uit de cards only 2:

en dan heb ik hier nog een aantal kaartjes. de happy birthdaykaart is gebasseerd op een kaartje dat ik op kim haar blog had gezien.

10 opmerkingen:

Janny zei

woooow Femke wat een produktie weer en allemaal zijn het plaatjes!

Debbie zei

Your card are all beautiful. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday. Debbie x

miranda zei

zo zo jij hebt je best weer gedaan zeg
prachtiggg

Jeanette zei

Wow you sure have been a busy girl! Your cards are all fabulous. Your coloring is brilliant!
Thanks for joining us this week at Sketch Saturdays!
Hugs Jeanette

Maria zei

Ha Femke,

je bent lekker bezig geweest! Mooie kaarten hoor! Leuke ideetjes ook weer.

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Femke.
liefs Riet.

Gill zei

Beautiful cards, the wedding one is my fav, love all the details, thanks for joining us this week
Gill x

Tanya zei

Hoi Femke,

Je kaartjes zien er waaanzinnig uit!! En wat heb je er veel gemaakt!!

Ik heb een grote fotolijst versierd en zodra mijn batterij van mijn camera vol is maak ik er een foto van en zet hem hier op mijn blog.

Fijn weekend!
Liefs Tanya

Jo zei

LOVE your cards! beautiful work!!
Thank you for joining us this week (and last week too! ) at Sketch Saturday.
Jo xx

Krista zei

Wat een geweldig mooie kaarten Femke!!