vrijdag 9 januari 2009

mijn eerste kaartjes van 2009...

ten eerste wil ik iedereen die op mijn blog komt kijken een gezond en creatief 2009 toewensen!!!

vorige week donderdag en vrijdag heb ik deze kaartjes zitten maken. de eerste heb ik gemaakt met een oudere sketch van tiets haar clubje:


deze kaart heb ik gemaakt na een foto scrap layout sketch:


deze kaart heb ik helemaal zelf bedacht. ik had het paardje van magnolia al een tijdje niet gebruikt en heb deze gemaskerd met een hekje ervoor:


en bij deze kaart heb ik een sketch gebruikt van heather. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb. heb de sketch een slag gedraaid vanwege het plaatje:
en de komede aantal kaartjes heb ik woensdag en donderdag (gisteren) gemaakt. deze zijn allemaal gemaakt met de scrap onlines van tiets. omdat het op de avond voor mij allemaal te vlug gaat heb ik alles opgeslagen en ben ik er op een later tijdstip mee aan de slag gegaan:

de stempel flowers say hello from the heart heb ik te leen van tiny. en de krul bij het 2de kaartje heb ik van een stencil overgetekend en uitgeknipt.

en dan wil ik nog een kaartje laten zien waarmee ik vorige maand met een wedstrijd op clubs heb meegedaan. de uitslag is afgelopen maandag bekend gemaakt en mijn kaartje is als winnaar uit de bus gekomen. dit is hem dan. heb er een crisscross kaartje van gemaakt. het idee om hem op een dubbele kaart te plakken heb ik van inge haar blog.



bedankt voor het kijken.

groetjes femke

7 opmerkingen:

Riet zei

wowwww,wowwwww wat een schitterende kaarten allemaal Femke.
jij heb goed je best gedaan zeg.
en gefeliciteerd met prijs,je kaart is ook prachtig.
jij ook een gezond en creatief 2009 meis.

liefs Riet.

Krista zei

Nog een fijn 2009 toegewenst Femke!! Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt zeg, en wat veel!!

Anne's Cards zei

Je maakt prachtige kaarten,ik kom af en toe eens kijken want je hebt een mooie blog!!

Tessa Tegendraads zei

Wow, je maakt gave kaartjes zeg!! Prachtig

Groetjes van Tessa

~Nancy~ zei

Gefeliciteerd zeg!!!! Wat leuk dat je kaartje gewonnen heeft! Enne.. je bent lekker druk geweest zeg al dit jaar.. wat een mooie kaartjes allemaal! Fijn weekend verder!

Maria zei

Ha Femke, wow wat veel kaarten weer! En allemaal zijn ze prachtig! Vrolijke kleurne ook! Gefeliciteerd, een terechte winnaar hoor!

groetjes Maria

Anoniem zei

Hoi Femke,

Geen wonder dat je gewonnen had. Wat een super geweldig mooie kaart zeg!! En de rest mag er ook zijn. Jij bent weer goed op stoom. Echt mooi allemaal.

groetjes, Lian