zondag 16 mei 2010

lili of the valley and some cards I made last week...

heey dames,
ik weet dat sommigen van jullie het jammer vinden dat ik zo weinig kaarten plaats maar ik kom gewoon erg weinig aan kaarten maken toe. ik ga 2 middagen naar de pottenbakkerij en 1 morgen naar het activiteitencentrum en verder is er gewoon veel huishouden te doen. op zich is alles opgeruimd en zou het makkelijker voor me moeten zijn om het allemaal bij te houden maar mijn longen zijn nog lang niet hersteld en ben daardoor dus heel snel uitgeput waardoor ik eerder een dvd opzet dan dat ik de energie heb om een kaartje te maken. vanaf komende donderdag heb ik als het goed is eindelijk weer een eigen internetverbinding en hoop ik wat vaker iets te kunnen laten zien al is het dan maar alvast 1 kaartje. en het is de bedoeling dat ik binnenkort ook nog ga zwemmen ( doktersadvies ) en hopelijk komt dan ook langzaam mijn energie weer terug.

ik heb deze week toch een paar kaartjes kunnen maken. de eerste is voor de lili of the valley challenge en dat is deze week een sketch:

hi ladies,
this week I could found the time to make some cards. the first one is for the lili of the valley challenge and it's a sketch this week:



designpaper: tilda flowergarden.
stamp: digi mo manning mummu's bike ( normal this is a sepia colourd image but my printer prints it in a ugly strange tinted brown but I found something in word so that I could change the colour in black and this way it fits better with the sentiment )
sentiment: digi from jolanda.
tools: martha stewart borderpunch, nellie's flowerpunches, nestabilities.
embelischments: roses and candydots.

ik heb een kaartje gemaakt met een oudere sketch van mercy's tuesday sketch challenge:
I made a card with a older sketch from mercy's tuesday sketch challenge:


designpaper: DCWV all about girls stack.
stamp: limited edition cheeky cherry glamour.
sentiment: cc design.
tools: nestabilities, multi frames.
embelischments: I cut out a image.


en voor lian weer 2 babykaartjes. deze keer wat kleinere pockets om aan een cadeautje te hangen. heb een template van maria gebruikt:
and for lian I made 2 babycards again. this time some smaller pockets that she can hang on a gift. I used a template from maria:

designpaper: eline's babies.
stamp: eline's babies.
sentiment: eline's babies


bedankt weer voor het kijken.
groetjes femke
thanks for watching again.
greetings femke

6 opmerkingen:

Pop's Cards zei

This is gorgeous i love the cutie image and the papers are great too, thank you for joining us this time at LOTV chalenge, big hugs pops x x x

*Ellen* zei

wat een prachtige kaartjes zijn het weer, en joh maak je om ons niet druk doe lekker rustig aan, veel beterschap gewenst

Riet zei

Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt Femke.Let is maar is een beetje op je zelf meis,de rest komt wel.

Beterschap verder.
Liefs Riet.

Tanya zei

Hoi Femke!!

Ik vind je kaartjes geweldig!!
En beterschap! Hoop dat je snel weer meer zin hebt om kaartjes te maken dan een dvd te kijken ;D

Groetjes Tanya

Anoniem zei

Prachtig Femke!
Groetjes Anja

Nicola zei

This is a gorgeous card and you have done a wonderful job with the sketch. Such a sweet image and fabulous colour combo.
Thank you for joining us at Lili of the Valley.
Hugs,
Nicola -x-