woensdag 1 december 2010

I'm one of the new design team members for hobbypaleis


heey iedereen,
ik wil jullie ff laten weten dat ik uitgekozen ben voor het design team van hobbypaleis. het is nou de bedoeling dat ik per maand minimaal 2 kaartjes maak haar digitale stempels. dit zijn voornamelijk tekstjes in het nederlands en engels. dit is helemaal nieuw voor mij omdat ik nog nooit een een designteam heb gezeten maar ik heb er erg veel zin in. hi everybody,
I want to let you know that I made the design team from hobbypaleis . the idea now is to make at least 2 cards a month with her digital stamps. these are mostly sentiments in dutch and english. this is totaly new for me because I have never been in a designteam but I'm really looking forward to it.

hier opnieuw nog even wat voorbeeldjes die ik de afgelopen anderhalve maand gemaakt heb:
here again some examples that I made the last month and a half:


  
 


renate bedankt voor deze geweldige kans!!!
renate thank you for this amazing chance!!!



16 opmerkingen:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je DT plekje, heel veel plezier ermee

Anoniem zei

Femke Gefeliciteerd hoor, geniet ervan, je zal dat zeker goed doen.
grtjes
Christa

martina's kaartjes zei

proficiat !! dat zal je zeker goed lukken, nog een fijne tijd, mooie werkjes trouwens,
groetjes, martina
x

Linda zei

Gefeliciteerd met je DT plekje en veel plezier (het is echt leuk hoor)
gr linda

Christa zei

zo femke wat schitterend je heb niet stil gezeten zeg,, en wat geweldig dat je bij hobbypaleis dt er mag zijn van harte en veel plezier groetjes christa

jans zei

gefeliciteerd met je dt plek grt jans

Riet zei

Gefeliciteerd Femke,je heb ook prachtige creaties gemaakt.

Liefs Riet.

Marijke zei

Hallo Renate, ik ben via Annemarie op je blog gekomen. Zij had zo'n leuke ticket van jou blog afgehaald. Dus ik dacht ga ook even kijken. Leuk die tekst tickets, ga ze zeker een keer gebruiken en dan vermeld ik dat ook op mijn blog. Proficiat dat je uitgekozen bent voor het design team van hobbypaleis. Ik zie wel wat voor moois je maakt op je blog.
Groetjes van Marijke en Chantal

femke zei

heey dames,

bedankt voor de lieve reacties!!!
ik ga gewoon lekker mijn best doen en jullie zien de creaties snel verschijnen.

groetjes femke

femke zei

heey marijke en chantal,

hihi ik ben femke hoor!!! renate is van hobbypaleis. ik ben blij te horen dat jullie de tickets leuk vinden. misschien dat ik er nog een aantal bij maak als ik tijd heb.

groetjes femke

Lia zei

hee femke,
van harte hee gezellig in het team
liefs Lia

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat geweldig zeg! Gefeliciteerd hoor! Ik kan niet wachten om te zien wat je allemaal nog meer gaat maken. Want ik vind al je werk echt top en inspirerend.
Lieve groetjes
Marion

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Groetjes
Anja

Janneke zei

Whoohoo gefeliciteerd Femke ;o)

femke zei

heey dames,

bedankt voor de lieve reacties!!!
ik probeer morgen weer wat kaartjes te plaatsen.

groetjes femke

Carla D zei

Gefeliciteerd Femke!
En met zulke mooie kaartjes konden ze jou toch niet weigeren?

Groetjes Carla