donderdag 9 februari 2012

going white again

goedemorgen allemaal,
ik zag dat ik deze 2 witte kaartjes nog niet had laten zien. een collega van de pottenbakkerij vroeg om een aantal sterkte/condoleance kaartjes. ik vind dit niet een makkelijk thema maar ik ben blij met het resultaat:

goodmorning everyone,
I saw that I haven't shown these 2 cards yet. a colleague from the pottery asked me for some be strong/condolences cards. this isn't a easy theme but I'm happy how they turned out:


 cardstock: white, white pearl.
digi sentiment: a free digital stamp that I made a while back.
tools: embossingfolder from boekenvoordeel, quickutz borderdie, creatables, nellie's floral punches, martha stewart butterfly punches.
embelischments: candydots.

cardstock: white, white pearl, beige pearl.
stamps: viva decor.
sentiment: daisy bucket design.
tools: cuttlebug embossingfolder.

7 opmerkingen:

Jacquelien zei

Ondanks de gelegenheid waar ze voor gemaakt zijn zijn de kaarten echt prachtig geworden. Heel mooi!!

Amanda zei

ookal vind je het moeilijk, deze zijn heel erg mooi en geslaagd, niet de standaard en meelevend en niet te veel toeters en bellen. helemaal top.

liefs Amanda

Corrie zei

Prachtige stijlvolle kaarten Femke

Groetjes Corrie

angeleef zei

Ookal is het een moeilijke gelegenheid, de kaartjes zien er perfect uit! Prachtig!
Groetjes
**Evi**

Sandra zei

Wat een prachtige kaarten zeg, de ontvangers zullen er zeker kracht in vinden!
Groetjes Sandra

martina's kaartjes zei

supermooie kaartjes ! helemaal toppie !
grtjs, martina
x

Maria zei

Prachtige kaarten Femke! Stijlvol!

groetjes Maria