woensdag 16 mei 2012

3 kaarten

goede avond allemaal,
vandaag heb ik 3 kaartjes om te laten zien en het eerste model heb ik al eens gemaakt maar dan voor een verjaardagskaartje. ik vind dit ook een perfect model voor een sjiek trouwkaartje waar een collega om vroeg:

good evening everyone,
today I have 3 cards to show you and the first model I made before but then for a birthdaycard. I thought it would be perfect for a fancy weddingcard that a colleague asked for:

 cardstock: white and white glitter.
sentiment: made it in word.
tools: nestabilities, creatables, craftables, nellie's floral punches.
embelischments: pearls and candydots.



mijn buurvrouw wilde graag een kaartje voor haar neeftje die 2 word:
my neighbor wanted a card for her nephew that's turning 2:

 designpapers: my minds eye.
cardstock: white and kraft.
digital image: bugaboo (got it as a freebie once)
sentiment: nicole verkooijen  and means "today is your birthday, make it a fun day" in dutch.
tools: nestabilities, dienamics.
colouring: derwent coloursoft.


en een kaartje voor mijn vriendin gemaakt. we kijken altijd samen the walking dead en omdat we nog een half jaar moeten wachten op seizoen 3 heb ik speciaal voor haar het kaartje gemaakt om het wachten wat makkelijker te maken. ze was er erg blij mee!!!

and a card for my friend. we always watch the walking dead together and because we have to wait 6 months for season 3 I made this especially for her to make the waiting a little easier. she was really happy with it!!! 

designpapers: maja design "vintage summer basics".
cardstock: white and kraft.
digital image: saturated canary and the background is made with images from the urban street elements from make it crafty. to make it look like the walking dead movieposter.
tools: nestabilities, quickuts jacks, quickuts moxie alphabet.




bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht!!!
thank you for the sweet reactions on my last post!!!

6 opmerkingen:

Carla D zei

Hoi Femke,
Hele leuke kaartjes.
Het kaartje voor je vriendin is wel heel erg leuk... En voor haar zeker de moeite waard om te wachten denk ik.

Groetjes Carla

Krista zei

Wat een mooie en leuke kaartjes Femke, die van The Walking Dead is echt super, haha!

Groetjes Krista

Nathaly zei

Femke, wat een superkaarten heb je weer gemaakt. Vooral de middelste vind ik geweldig. Fantastisch ingekleurd! Maar ook hoe je de vellen papier verwerkt hebt en leuk met die sterren. Prachtig. Nathaly

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt,
ik zelf vind de eerste, de witte trouwkaart wel heeeeeeel erg mooi,
ook de andere twee zijn geweldig, maar voor mij springt de eerste eruit.

groetjes anneke

Riet zei

Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt Femke.
Vooral die eerste springt er uit.

Liefs Riet.

patricia's scrapfun zei

wat en leuke kaartjes heb je gemaakt vooral die voor de 2 jarige vind ik erg leuk ;)

gr patricia