woensdag 11 juli 2012

FREEBIE 6 nederlandse verjaardags tekstjes

donderdag 12 juli,

OPGELET!!!


ik kreeg vanmorgen een mailtje van een vriendin dat ik in mijn "taart"digi perongeluk een spellingsfoutje heb gemaakt en vergeten ben een t achter het woord "word" te plaatsen. degene die de digi al hadden opgeslagen deze bevat een fout!!! ik zou het fijn vinden als je de nieuwe opslaat en de oude vervolgens te verwijderen


dit is de verbeterde versie:

ik hoop dat er verder geen spellingsfouten meer instaan maar mochten jullie deze toch nog tegen komen laat het dan even weten en dan ga ik de digistempel aanpassen.



goede avond allemaal,

het is weer even geleden maar ik heb weer een aantal nederlandste digitale verjaardagsteksten voor jullie gemaakt. een deel is vertaald vanuit het engels en ik kwam op internet nog een paar erg leuke spreuken tegen waar ik ook iets mee gemaakt heb.

klik op elk tekstje om die groter te maken en sla die dan op. door blogger kan de achtergrond helemaal zwart worden maar als je gewoon opslaat dan heb je de tekst gewoon. de teksten hebben zoals altijd een transparante achtergrond zodat die ook gemaskerd kan worden met een plaatje of zo.










ik hoop dat jullie ze leuk vinden. mocht er iets zijn waarvan jullie zoiets hebben van dat klinkt niet helemaal laat het me even weten dan kan ik de tekst aanpassen. 


PAS OP: het is niet toegestaan deze digies ergens anders te plaatsen zonder mijn toestemming!!! een link naar mijn blog is natuurlijk wel toegestaan.


ik ben natuurlijk benieuwd of jullie de tekstjes ook gebruiken en zou het geweldig vinden als je dan even een reactie achterlaat zodat ik de creaties ook kan bewonderen.

bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige blogbericht!!!


morgen plaats ik weer een aantal nieuwe kaarten.
tomorrow I will post some of my new cards.






14 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, wat mooi Femke, echt helemaal geweldig, super bedankt hoor meis, ik ga ze zeker even meenemen !

liefs Astrid

Lia zei

Lijkt mij leuk maar zie alleen een zwarte achtergrond?
groetjes Lia

femke zei

ja sommige personen hebben dat wanneer je tekst vergroot, dit komt omdat de tekst zwart is met een doorzichtige achtergrond en de achtergrond kan dan ook zwart zijn waardoor je tekst niet ziet. ik heb net gekeken en als je erop klikt en blad is zwart dan slaat die toch de gewone digi op

femke zei

je kan tekstje ook openen op andere pagina of venster met rechtermuisknop, daar is de achtergrond wit waardoor je tekst gewoon ziet.

groetje sfemke

Aartje zei

Hallo Femke, wat eenleuke teksten heb je weer gemaakt. Heb al een aantal keren een tekst van je gebruikt. Een van mijn favorieten vind je o.a. Hier
http://cre-aartje.blogspot.nl/2012/06/verjaardagskaartje.html

Groeten, Aartje

Yolanda zei

Heel erg bedankt Femke, niet alleen leuk maar er zit ook de nodige diepgang in sommige spreuken. Ik heb ze allemaal opgeslagen en laat het je weten als ik er iets mooi mee heb gemaakt. Groetjes Yolanda

Rachel zei

Dank je wel hoor, ze zijn weer geweldig!!!
Liefs Rachel

angelicaatje zei

Geweldig weer Femke, dank je wel !!!!

Marjoleine zei

wat zijn ze leuk! Dank je wel voor het delen hoor!
Liefs,
Marjoleine

Anoniem zei

Wat een leuke Blog heb je Femke. Ik zag een link naar je blog op de cards and more club! Gave Digi's heb je gemaakt. Ik heb ze gelijk gekopieerd. Tnx enne ik kom zeker nog eens terug!
Groetjes,
Eveline

Anoniem zei

Femke ,

leuke digi's heb je weer gemaakt.........heb ze meegenomen.
bedankt.

groetjes Leni

Mieke Duckers zei

Dank je wel voor deze leuke digi's!
Groetjes, Mieke

Ina zei

Dankjewel voor de leuke teksten!

Mariƫlle zei

Hallo Femke,

Ik werk bij een wenskaarten uitgeverij en heb misschien interessen in een van je teksten.
Wil je misschien via mail contact met me opnemen?

Vriendelijke groeten,

Mariƫlle Mees