donderdag 28 september 2017

My clay art: Cottage house in color.

Goede middag allemaal,
vandaag wil ik jullie de cottage house in kleur laten zien. Deze heb ik met luchtdrogende klei gemaakt om een groene wijnfles. Omdat het glas dus groen is heb ik deze om het rustig te houden in aardetinten geschilderd:

Je kan alle kleiwerkstukken hier vinden.

Good afternoon everyone,
today I like to show you my cottage house in color. I made this with air dry clay on a green wine bottle. Because of the green glas I colored it in earthtones to keep it calm:

You can find all my clay art here.




Bedankt voor de lieve reacties op mijn eerdere werkstukken!!!



Thank you for the sweet comments on my earlier art projects!!!



6 opmerkingen:

Gina zei

Prachtig Femke ! Groetjes, Gina

Alina zei

heel mooi geworden, Femke!

Unknown zei

Hoi Femke, mooie huisjes heb je gemaakt. ijn zoon wilde dit ook eens gaan proberen, maar weet niet waar hij die klei kan kopen. Wil jij hem vooruit helpen ?

femke zei

Heey Marjan,

het is luchtdrogende klei wat ik gebruik. Deze kan je gewoon bij een speelgoedwinkel of de action halen. Bij de Action kan je de grijze klei (stone look) bij de algemene hobbyspullen vinden en de witte op de kinderafdeling. Je hebt aardig wat pakjes nodig voor een huisje zoals deze.

Ik hoop je zo geholpen te hebben,
groetjes Femke.

Unknown zei

Zeker, dank je voor de informatie

Yvonne zei

Wat ontzettend mooi gemaakt, Femke.

Groetjes,
Yvonne.