donderdag 9 november 2017

My clay art: Milk jug cottage house in color.




Goede morgen allemaal,
ik had afgelopen maandag de tijd gevonden om mijn Milk jug cottage house te schilderen. Ik hoop dat jullie van turquoise houden want dit is naast knalroze 1 van mijn favoriete kleuren:

Je kan al mijn kleiwerkstukken hier vinden.


Good morning everyone,
last monday I found some time to paint my Milk jug cottage house. I hope you like turquoise because this is next to dark pink 1 of my favorite colors:

You can find all my clay art here.





Nog even een foto toegevoegd waar een aantal huisjes die samen op een rijtje staan.
Here a photo with some houses on a row together.





Bedankt voor de lieve reacties op my clay art: Pumpkin house in color!!!

Thank you for the sweet comments on my clay art; Pumpkinhouse in color!!!






3 opmerkingen:

Alina zei

heel mooi, Femke, het blijft mijn favoriet :) !

Mariken zei

Wat mooi Femke, prachtig gedaan!

Maria V zei

Turquoise en blauw zijn mijn favorite kleuren. Wat heb jij het cottage house weer geweldig gemaakt. Fijne zondag.