zondag 15 februari 2009

mojo monday en papertake weekly...

heey iedereen,

dit weekend maar 2 kaartjes gemaakt en een cadeautje. de eerste kaart is voor mojo monday. dit was de sketch van deze week:


en dit is het kaartje die ik ermee gemaakt heb:

en deze kaart is voor papertake weekly. dit keer was het een sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

en ik had lian nog beloofd om nog wat afdrukjes langs te brengen en ik heb dit leuk verpakt. heb er namelijk een handmade pins boekje en een doosje met spacers erbij gemaakt. ik had het allemaal zo verpakt:

close up van het pinnenboekje. deze stond een tijdje terug in de cards only. vond het plaatje wel toepasselijk bij de pinnetjes. dit is de voorkant:

en dit de de binnenkant. de pinnen heb ik van de beurs in rijswijk en met een klein spacertje en een kraal heeft het al meteen een andere look:

en ik had wat spacers in een doosje verpakt. de verpakking was van de doodlebugbradjes die ik opgepimt heb met bittersweetpapier van basic grey. dit is de voorkant:

en dit is de achterkant:

lian was er erg blij mee!!!

ik hoop snel weer met een paar nieuwe creaties te komen.

groetjes femke

7 opmerkingen:

Krista zei

Wouw Femke, wat een prachtige kaarten allemaal!!

Riet zei

maar ,maar maar,wat ben je toch creatief Femke.
het is stuk voor stuk prachtig gemaakt.
je kan geloof ik ook niet stil zitten hé'?
hier nog iemand hoor,me handen kriebelen aldoor.

liefs Riet.

Gonny zei

Hoi femke
leuk gemaakt hoor daar zal ze wel blij mee zijn geweest
Heel leuk om zo iets te krijgen

groetjes gonny

Maria zei

Wat een mooie kaarten Femke! En een gaaf kadootje! Je maakt steeds hele leuke dingen!

groetjes Maria

Mrs Mayne zei

Great cards! I love those pins too! Thanks for joining us for the PTW challenge! x

Anne's Cards zei

Hele mooie blog waar veel moois op te zien is,prachtige kaartjes!

Anoniem zei

Prachtig Femke!
Groetjes
Anja