donderdag 10 december 2009

friday sketchers and 2 other cards...

heey iedereen,
mijn eerste kaartje heb ik gemaakt voor friday sketchers en dit was de sketch van deze week:

hi everyone,
my first card is made for friday sketchers and this was this weeks sketch:


ik heb voor het eerst een stempelkaartje in 3d gemaakt:
It's my first stamped card in 3d:




designpaper: imaginisce polar expression.
stamp: pink cat studio digi.
embelischements: nestabilities, 2 snowflakes from blokker.
en ik moest voor het activiteitencentrum nog een paar kaartjes maken en dit is er 1 van. ik heb een oudere sketch gebruikt van MTF:
and I needed to make some cards for the activiticentre and this is 1of them. I used a older sketch from MFT:


designpaper: DCWV garden party.
stamp: penny black ( from a clearstamp sheet )
embelischments: 3 candydots.

en gisteren heb ik meegedaan met een scraponline op de club van scrapmutsen:
and yesterday I tried a scraponline on the club of scrapmutsen:

designpaper: imaginisce polar expression.
stamp: magnolia.
embelischents: 3 candydots and a flower made with a quickutzdie.
thanks for watching.
greetings femke

8 opmerkingen:

Milnie zei

Hele gave kaarten weer meis! Vind het afdrukje van het 2e kaartje echt helemaal geweldig, om verliefd op te worden!

Liefs!

Unknown zei

Prachtige kaartjes hoor!

daantje zei

wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt femke en wat een leuke stempels heb je gebruikt.
groetjes
daantje

Janny zei

gave kaartjes allemaal weer Femke!

Riet zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Femke.
Prachtige stempels en papier.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Prachtige kaarten Femke!
Groetjes, Anja

celia zei

Mooi,mooi,mooi!!!
Heb een award voor je op mijn blog,gefeliciteerd!
Celia,

Krista zei

Wat een leuke kaartjes weer Femke!