zaterdag 10 juli 2010

een sterkte kaart en een nieuwe digi...

heey dames,
iemand vroeg om een sterktekaartje en dit heb ik gemaakt. ik hoop dat ze het leuk vind. de tekst heb ik zelf gemaakt op de computer en kan je onder de kaart vinden als een gratis digi voor wie het leuk vind om die te gebruiken: designpapier: tilda frosted blue/green.
stempel: zelfgemaakte sterkte blok zie hieronder.
gereedschap:martha stewart borderpons, nellie's bloemenponsen, quickuts zwirls.
embelischments: candydots.
hier is dan de tranperante digi sterkte blok. ik heb daarom mijn blog een donkergrijze kleur gegeven omdat anders de tekst ervan op de pagina weg valt.
als je erop klikt word het tekstje groter zodat je die op kan slaan!!!

en even de tickets opnieuw omdat die jammergenoeg in mijn vorige bericht niet meer wilt vergroten als je erop klikt. dit keer heb ik een png bestand geplaatst omdat die bij jpeg allemaal spikkeltjes om de tekst heen zet en dat vind ikzelf heel vervelend. bij dit bestand heb je dat dus niet.
als je erop klikt worden de tickets groter zodat je die op kan slaan!!!
PAS OP: het is niet toegestaan deze gratis digies ergens anders te plaatsen. natuurlijk mag je wel een link plaatsen naar dit bericht...



ik zou het leuk vinden als jullie mijn digies gebruiken jullie ff een berichtje achterlaten zodat ik de jullie kaarten kan bewonderen.


bedankt voor het kijken en veel plezier met de digies.
groetjes femke

12 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig en super stijlvol kaartje is dit, en bedankt voor de tekst

Krista zei

Wat een prachtig kaartje weer Femke!!! Was ze vast wel blij mee!!
Groetjes Krista

Riet zei

Ohhh wat prachtig gemaakt Femke,en bedankt voor de tekst.

Liefs Riet.

Joke L zei

Gepaste kaart heb je gemaakt
Dank je wel voor je gulle gift

Maria zei

Mooie kaart Femke! Mooie stempel ook, leuk dat je die nu zelf maakt en helemaal leuk dat je die met ons wilt delen, bedankt!

groetjes Maria

Amanda zei

Heel subtiel en mooi kaartje Femke!

liefs Amanda

Sylvia zei

HOi Femke,

O dat is toch wel een leuke kaart zeg ;) ja ik ben niet zo van de rouwkaartjes maar nu ik er eentje gescapt zie ;) may be maak ik er nog eentje.......... Toppie hoor! En je freebie is top!

Hugs
Syl

majo zei

Hoi Femke dank voor de freebies.
Groet Majo

martina's kaartjes zei

Wat supppppperrrrr ! Die gebruik ik graag. Binnenkort zal je ze wel ergens zien verwerkt op mijn nieuwe blog.
http://martinaskaartjes.blogspot.com/
Alvast mega bedankt !
Groetjes,
Martina

marika zei

mooie kaart,vind het zelf altijd moeilijk om zulke kaarten te maken

bedankt voor de freebees,ze zijn erg leuk

groetjes,marika

Linda zei

Wat een mooie kaart. En bedankt voor de teksten, heel erg leuk.

Gr Linda

Marianne zei

Heel hartelijk dank voor je tekst labeltjes