woensdag 6 juli 2011

the sweet stop sketch challeng #115

goede avond allemaal, ik vandaag 2 kaartjes om te laten zien. de eerste is voor de sweet stop sketch challenge en voor de facebookchallenge van mo manning:

good evening everybody,
today I have 2 cards to show you. the first one is for the sweet stop sketch challenge and for the facebook challenge from mo manning:

designpaper: my minds eye "fine and dandy tickled pink).
cardstock: brown and white.
stamp: mo manning trudy and her partydress.
distress stamps: stempelglede "grunge collection".
tools: needle and thread, quickutz jacks.
embelischments: button, ribbon, 3 layers of lace on the bottom of her dress, pearls for earings.
colouring: derwent coloursoft.


en ik heb een simpel kaartje nagemaakt uit de cards only magazine alleen heb ik een ander designpapier gebruikt en is de tekst iets anders.
and I made a simpel card that I saw in the cards only magazine only I choose different designpapers and the sentiment is a little different.

designpapers: my minds eye "lime twist life of the party".
cardstock: kraft and white.
sentiment and dieset: My Favourite Things.
tools: borderdie, nellie's hang on punch,
embelischments: charm, ribbon, bakerstwine.

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

het zijn superleuke creaties ! vooral die details in de eerste kaart, zijn knap gevonden,
groejes, martina
x

Jennipher zei

This card is absolutely adorable. Great take on the sketch and thanks for joining us at the sweet stop.

Carla D zei

Leuk Femke!
Zeker die met Mo Manning... Leuk dat je dat zo gedaan hebt met het jurkje, de dubbele laag kant.

Groetjes Carla

Lia zei

Superleuke creaties, toppie,

groetjes Lia

Tanya zei

Wat een schatjes van kaarten zeg!! Echt leuke kleurtjes en een schattige stempel!

Groetjes Tanya

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten femke
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Monika/Buzsy zei

Such pretty cards! Love the sweet image on the first one and the fabulous coloring. The banner is awesome on the second. Pretty papers! Thanks for playing along with us at The Sweet Stop.

Maria zei

Hele mooie kaarten Femke! Het meisje van de bovenste kaart is prachtig met alle details en het kantje onderaan haar jurk!
En ik vind je andere kaart helemaal niet simpel hoor, leuk die vlaggenlijn en een gave tekststempel!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt weer 2 hele mooie kaartjes gemaakt. Het stempeltje van Mo Maning is erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

ik heb zaterdag op de markt jou kaarten gezien en je blogadres gekregen. Ik vind je kaartjes super mooi.Ik krijg zin om het ook te gaan doen.
groetjes

chrilvian zei

oooooo leuk zeg
goh ik kan bij jou wel reageren
erger me al weer aan blogger dat ik niet overal kan reageren
fijne avond nog!!

femke zei

janine,

de blogs waar je waarschijnlijk problemen mee hebt zijn degene waar je een grotere optie hebt om een account te kiezen en dan moet je inloggen voor je kan reageren. het gaat beter als je het vakje onthouden leeg laat anders doet die moeilijk en pakt die je account niet. ik had die expres nog niet veranderd.

groetjes femke