vrijdag 22 augustus 2008

papertake weekly challenge en nog wat andere kaartjes...

dacht laat ik eens een keertje meedoen met de papertake weekly challenge. dit keer was de challenge een sketch van katharina. dit is de sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


verder heb ik nog een kaartje gemaskerd met een een 2dehands setje stempels die ik van iemand kon overnemen. het maskeren viel niet mee maar ben tevreden met het resultaat. heb heb gebruik gemaakt van een oudere sketch van friday sketchers. omdat het best een grote stempel afdruk is heb ik kaart vrij simpel gehouden.heb alleen een echt zeesterretje erbij geplakt. dit is de sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


en heb nog een 3d-kaartje gemaakt met een christmas happy stitch mal. josé heeft me uitgelegd hoe ik moest prikken. josé hardstikke bedankt voor de uitleg. de andere 3 mallen ga ik op beurs bij nellie halen 14 september in sevenum.


en vanmiddag heb ik samen met lian zitten knutselen. ze wilde graag een kaart proberen die ze op de blog van erica had gezien. dacht dan doe ik toch lekker mee. dit is mijn kaartje geworden. dit is de kaart open:


dit is de kaart dicht:


en dit is de binnenkant van de kaart:

7 opmerkingen:

José van Oers zei

Wat mooi weer allemaal Femke, en die magnolia's gemaskeerd prachtig. Zijn ook hartstikke leuk ook die matroosjes. Kijk al weer uit naar wat je nog meer gaat maken.

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Femke.
ze zijn stuk voor stuk prachtig.
liefs Riet.

Dawn Wheeler zei

Wow so many fabulous cards ,brilliant work ,love them all ,Dawnxx

Kim Dellow zei

Lovely cards. Great colours. Kimx

Mrs Mayne zei

Great cards! Thanks for joining us for the PTW challenge! x

Krista zei

Wat een mooie kaarten weer Femke!!

Janny zei

wat een supergave kaarten heb je gemaakt Femke!!