vrijdag 1 augustus 2008

kerstkaartjes en nog een paar gewone...

heey iedereen,

ik heb weer een paar kaartjes gemaakt. de eerste heb ik nog tijdens braderie gemaakt afgelopen week maar was ik vergeten om op bij bericht te plaatsen. hier is de sketch die ik gebruikt heb:


en dit is het kaartje die ik ermee gemaakt heb:



dit is de sketch:



en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:



en dan heb ik nog 4 kerstkaartjes gemaakt. dacht misschien geeft dat beetje de koelte in deze warme dagen maar helaas werkte dat toch niet.





deze sketch heb ik gebruikt:


en dit zijn de kaartjes die ik ermee gemaakt heb:




en ik heb nog een kaartje gemaakt 2 dagen geleden die ik niet kon laten zien. maar de ontvanger heeft de kaart binnen. dit kaartje was voor Ilona.

6 opmerkingen:

Hilde Suykerbuyk zei

allemaal weer erg leuke kaartjes femke, jij bent goed bezig geweest zeg!! kun je me misschien nog even vertellen hoe ik de award kan doorgeven en teruglinken naar jou want dat hoort toch zo?
gr.hilde

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Femke.
en dan zoveel super.
veel liefs Riet.

Janny zei

zooooooo wat een produktie weer en ze zijn prachtig!

José van Oers zei

Hai femke,
Weer een hele productie zeg. Allemaal weer even mooi.

Marga zei

Mooie kaartjes femke, ik heb je bolg ook even gelinkt, dan kom ik wat vaker even kijken.

Krista zei

Ze zijn weer mooi Femke!