donderdag 20 november 2008

3 challenges...

deze kaart is gemaakt voor friday sketchers. dit is de sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb. het plaatje heb ik een keer van iemand gekregen:



deze kaart heb ik gemaakt voor sketch saturday. dit is de sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


en dit boekje heb ik gemaakt voor mojo monday. dit is de sketch:

en dit is het schrijfblokje wat ik ermee gemaakt heb:

heb er ook nog een kaart in spiegelbeeld mee gemaakt:

en ik heb voor lian ( waar ik af en toe mee ga knutselen ) dit pizzadoosje gemaakt met afdrukjes van de nieuwe kerstmagnolia. hij gaat open aan de rechterkant:

en ik moest dinsdag dd bij de xenos zijn voor wat schoonmaakdingetjes enne daar kwam ik kleine veren engelenvleugels tegen en daar moest ik natuurlijk iets mee maken. dit is het kaartje geworden:

6 opmerkingen:

Riet zei

wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt Femke.
echt toppie meis.

liefs Riet.

nora zei

Hoi Femke,Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.Groetjes Nora

Anoniem zei

Hoi Femke,

Wat een mooie knutsels weer. Die engelenvleugeltjes. Hoe kom je er op. Echt apart. En het mooie doosje. Bedankt hoor.

groetjes, Lian

Heather Huggins zei

Wonderful I love the feather wings!!!

Maria zei

Mooie kaarten Femke! Geweldig die engelenvleugels!

groetjes Maria

Julee (Vervegirl) zei

so many darling cards! Love the sparkle on Tilda's hat in the mojo sketch. Thanks for playing! :)