zondag 9 november 2008

mojo monday en whiff of joy challenge...

heb van het weekend 4 kaartjes gemaakt. het eerste kaart is voor mojo monday. ik heb hiervoor de sketch gespiegeld omdat het niet mooi uit kwam met het papier. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


en deze kaart is voor whiff of joy. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


ik heb nog een kerst en een bedankkaartje gemaakt. hier eerst het kerstkaartje. heb een oude sketch van katharina gebruikt.

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb. hoop dat dit als een kerstkaartje kan:

en hier dan het bedankkaartje. heb weer gebruik gemaakt van een oudere sketch van katharina. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

8 opmerkingen:

Riet zei

hoe jij dat steeds voor elkaar krijg zoveel kaartjes maken,is voor mij een raadsel.
wat zijn ze weer prachtig geworden Femke.

liefs Riet.

Oma zei

Alle kaarten die u hebt gemaakt zijn prachtig!

Francien zei

het zijn stuk voor stuk juweeltjes hoor!!..heel mooi gedaan!
groetjes Francien.

Heather Huggins zei

These are all Stunning!! You've been very busy! Thanks for tring my sketch this week...

Lia zei

schitterende kaartjes weer femke

nora zei

Wat een mooie kaarten Femke!groetjes Nora

Julee (Vervegirl) zei

You did a fantastic job with all these sketches. Love them all! Thanks for playing! :)

Maria zei

Je bent lekker bezig geweest Femke! Waar haal je de tijd vandaan om zoveel kaarten achter elkaar te maken! Ze zijn weer mooi!