woensdag 21 januari 2009

friday sketchers...

hier ben ik weer ff met een klein berichtje. de eerste kaart is voor friday sketchers. dit is de sketch van deze week:


en dit is mijn kaartje geworden:
heb nog een spinnerkaartje gemaakt:

en ik had de opdracht gekregen om een doosje te maken voor een baby meisje. heb deze stempel zelf niet:

nou moet ik er voor iemand anders ook nog één voor een babymeisje maken.

vandaag lag ook de rak die ik gewonnen had bij nancy op mijn deurmatje:

ik zie nou pas dat het zakje met bloemtjes er niet op staat. stom van me. er zit ook een hele mooie kaart van nancy bij. hartelijk bedankt nancy!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Femke,

Dat zijn leuke spulletjes van Nancy. Mooi papier ook. En een echte Nancy kaart! Veel plezier ermee. De kaarten en het doosje zijn ook prachtig.

ggroetjes, Lian

Murielle zei

This is absolutely Fantastic!!
I love your composition.
Fabulous colours and details.
You have interpreted my sketch beautifully and I am very happy.
Thanks for your participation FS.
Hugs Mumur

Riet zei

prachtig spulletjes Femke,je kan er weer tegen aan.
en wat heb je toch weer prachtige kaarten en zo lief doosje gemaakt meis.

liefs Riet.

Maria zei

Prachtige kaart van Whiff of Joy, mooi met het borduurwerkje!! Je andere kaarten zijn ook weer mooi! En je bent goed verwend, veel plezier ermee Femke!

groetjes Maria

Ib zei

Heel mooie kaarten zie ik weer.

en er staat wat op mn blog voor je.

groetjes Ilona

Marga zei

Nou Femke kaartjes zijn weer gaaf en wat een leuke prijs !

Groetjes Marga

daantje zei

mooie kaarten heb je gemaakt zeg en wat leuk die prijs.
groetjes
Daantje