woensdag 28 januari 2009

weer een aantal kaartjes...

ik kreeg de opdracht van lian om 2 babykaartjes te maken en een babydoosje voor een meisje. dit zijn ze geworden: voor deze kaart heb ik een sketch gebruikt wat ik op de blog van basic grey had gevonden:

en dit is het kaartje die ik ermee gemaakt heb:


voor deze kaart heb ik een sketch gebruikt van taylore ( cupcake challenges )

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

en dit is het babydoosje geworden:

voor lian dit tasje gemaakt met afdrukjes als bedankje voor de pons die ik vorige week had gekregen:

een leiding van het activiteitencentrum vroeg of ik 2 post it boekjes wilde maken met veel glitters. dit zijn ze geworden. hopelijk zijn ze bling bling genoeg:

voor een wedstrijd op clubs moest ik een valentijnskaartje maken. dit keer heb ik geen sketch gebruikt maar zelf lekker wezen rommelen:

dit kaartje gemaakt na een sketch uit de cards only 3. hier stonden alleen voorbeelden bij zonder funstempel en ik heb geprobeerd die met funstempel te maken en dit is het resultaat:

deze kaart heb ik gemaakt na een scraponline bij tiets:

de party tilda en edwin heb ik 2dehands over kunnen nemen!!!

6 opmerkingen:

Gonny zei

leuke kaartjes en doosjes femke

Er staat iets op mijn blog voor je

groetjes gonny

Anoniem zei

Wat een produktie Femke! Prachtig!
Groetjes
Anja

Maria zei

Wat heb je weer veel mooie dingen gemaakt Femke!! Leuk om alles weer te kunnen bewonderen!

groetjes Maria

Rosita zei

Prachtige kaarten groetjes Rosita

Riet zei

wowwww Femke toch wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt zeg.
complimenten hoor.

liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Femke,

Jeetje, wat een hoop mooie dingen staan er op. Leuk die kaarten met de party stempels. De rest had ik natuurlijk al gezien en op mijn werk vonden ze de babykaarten weer toppie.

groetjes, Lian