zaterdag 15 april 2023

De jaarlijkse slakkenrace.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor jullie die ik voor de Hobbyboerderij heb gemaakt.
De lente is begonnen en dat betekend dat het de jaarlijkse slakkenrace is. Ik was dit idee nog niet tegenkomen ondanks de populaire nieuwe insecten van Eline. Omdat ik niet de juiste nummer stanzen had heb ik de teams in kleurcodes verwerkt. Voor de teugels heb ik het koord van Marleen haar slee gebruikt.





Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!







5 opmerkingen:

Rhodé zei

Wat een goed idee van je! Het is net alsof ik naar een verhaaltje kijk. Echt heel leuk gedaan.

Annie H zei

Supergave kaart hoor met die bijzondere race, ik duim voor de rooie ;-)
Groetjes, Annie

Yvonne zei

Wauwww wat een leuke kaart Femke. Wat een super leuk idee, de slakkenrace. Zo leuk met de kleurtjes.
Ik ga voor het gele team, al zullen ze wel door moeten lopen om te kunnen winnen.
Groetjes, Yvonne.

Angélique zei

Geweldig leuk bedacht en uitgevoerd.

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze kaart met de slakkenrace...hoe leuk dat touwtje van de slee.
Wat een heerlijke fantasie heb je toch.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.