donderdag 2 april 2009

friday sketchers...

heey iedereen,

ik heb weer een aantal creaties kunnen maken en ik kan enkele creaties laten zien waarmee ik meedeed met wedstrijden op clubs. mijn eerste kaartje is voor frisday sketchers. dit was de sketch van deze week:
en dit kaartje heb ik ermee gemaakt. het afdrukje heb ik van lian gekregen:


dit kaartje heb ik voor josé gemaakt omdat gisteren haar verjaardag was. het een scraponline gebruikt van de club van tiets. deze stempel had ik voor mijn verjaardag gekregen:

en ik heb gisteren meegedaan met de scraponline op de club van crazy meiden en dit kaartje is eruit gekomen. het afdrukje heb ik vorige week gewonnen met de scrap online op scrapmutsen :


en vandaag heb ik ook 2 kaartjes kunnen maken. heb voor de eerste een oudere sketch gebruikt van tiets:

en weer een oudere scraponline van tiets haar cluppie. denk die van vorige week is:

verder heb ik nog een wedstrijdkaartje van tiets haar cluppie van vorige maand:

en op de club freubelen hadden ze vorige maand een wedstrijd om een blikje te scrappen. ik heb weer mijn stempel gebruikt die ik voor mijn verjaardag had gekregen:

dit is de deksel geworden:

de voorkant:

en dit was de achterkant geworden:

bedankt voor het kijken.

groetjes femke

9 opmerkingen:

Riet zei

wowww Femke,wat heb je schitterende kaarten en bus gemaakt.
prachtige stempels,heel mooi papier.
echt prachtig.

liefs Riet.

*Ellen* zei

zwijmel het is weer allemaal even super leuk enne je hebt heel hard gewerkt

Janny zei

wooow je hebt weer prachtige creaties neergezet Femke!

José van Oers zei

Wauw Femke, Het is weer allemaal even mooi en ik heb hier natuurlijk die ene kaart in het echie is tie nog mooier. En wat dat snoepblik betreft. Grandioos.

Anoniem zei

Mooie creaties Femke!! Ik vind vooral die roze kaart supergaaf!

Groetjes van Riane

Lian zei

Hoi Femke,

Grandioos. Wat een mooie dingen heb je toch allemaal gemaakt. Die bus vind ik ook super.

groetjes, Lian

daantje zei

wat een mooie creaties heb je weer gemaakt femke echt geweldig.
groetjes
Daantje

Tanya zei

Hoi Femke!!

Ben een tijdje weggeweest maar kwam even koekeloeren en wat een waanzinnig leuke dingen heb je weer gemaakt zeg!!
En die bloemetjes die je hebt gebruikt?? Haal je die uit een aparaatje of heb je daar een ponsje voor??

Echt super leuk!

Groetjes Tanya

Krista zei

Wat een prachtige creaties allemaal weer Femke!