donderdag 16 april 2009

sketch saturday en nog en paar andere creaties...

heey iedereen,
ik heb weer een aantal creaties te showen. mijn eerste kaartje is voor sketch saturday en dit was hun sketch voor deze week:


en dit kaartje heb ik ermee gemaakt. de tilda had ik al een hele tijd in huis en wel al gestempeld voor andere maar zelf eerder nog kaart mee gemaakt:

en 2 kaarten met een sketch van tiets. een gewoon kaartje:

en een kerstkaartje. tja doe op clubs mee met de kerstactie zodat ik me in december niet hoef te heksen maare ik loop op moment al een beetje achter. heb de sketch een slag gedraaid. het afdrukje heb ik een keer gehad tijdens een kerstafdrukjesruil. janny heeft me verteld dat het een afdrukje van ECG is:

verder nog een scraponline van vorige week op de club van scrapmutsen. voor het eerst een toefje bloemen geprobeerd. vind het nog niet makkelijk eigenlijk:

en een kaart gemaakt tijdens de scraponline van crazy meiden gisteren:

8 opmerkingen:

Maria zei

Ha Femke,

Wat een prachtige kaarten weer! Ik zie 2 nieuwe magnoliaatjes, wat zijn die weer gaaf! Groot gelijk dat je mee doet aan een kerstkaartenaktie! Dan heb je vast een voorraadje. Ik neem me ook steeds voor om ook eens een kerstkaartje tussendoor te maken, maar het komt er niet van ... je moet er ook een beetje voor in de stemming zijn haha. Dus dat wordt stressen later op het jaar ;)

groetjes Maria

Gonny zei

hoi femke

Weer leuke kaartjes

groetjes gonny

Riet zei

wowwwww Femke toch,wat heb jij hard gewerkt zeg.
ze zijn stuk voor stuk schitterend meis.
ik zal niet weten welke ik moest kiezen.
echt prachtig weer.

liefs Riet.

Janny zei

ze zijn weer super Femke en dat Kerst/winterstempeltje is van ECG...ik heb hem ook!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gave kaartjes heb je gemaakt, Femke.
Groetjes van Jacqueline

COCO zei

Love your beautifully coloured image and your detail is wonderful!
thanks for joining us to .S.S
hugs coco

daantje zei

wat eenprachtige kaartjes weer femke echt mooi.
groetjes
Daantje

José van Oers zei

Wauw Femke ik vind het weer fantastische creaties allemaal. Toppie.