donderdag 21 mei 2009

friday sketchers.

heey iedereen,

ik had 2 dagen vrij ( gisteren en vandaag: hemelvaart ) en heb wel 6 kaartjes kunnen maken. de eerste is voor friday sketchers. dit is de sketch van deze week:

en dit is mijn kaartje geworden:


heb ook nog een kaartje gemaakt met een oude sketch van sketch saturday. dit is de sketch:


en dit kaartje heb ik ermee gemaakt:

op de club van scrapfun was er weer een "wat maak jij van deze maten aan een kaart". dit is de mijne geworden. het stempeltje heb ik 2dehands kunnen overnemen. de tak is weer uit het zakje met voorgestanste takjes van de hobbywinkel:

dit kaartje is voor de doeakit wedstrijd op de club van crazy meiden. ook dit meisje heb ik 2dehands kunnen overnemen:

op de club freubelen heb ik een werkbeschrijving gekregen voor een pocket met lange label. ik maak zelf bijna nooit pockets omdat ik vaak niet weet hoe te beginnen maare met deze beschrijving is het toch aardig gelukt al zeg ik het zelf. dit lieve afdrukje heb ik gekregen van een heel lief iemand. de vlindertjes zijn van mezelf:

en ik ben weer eens aan de slag geweest met embossingpoeder en acrylverf:

bedankt weer voor het kijken.

groetjes femke

5 opmerkingen:

Tanya zei

Waaaauw Femke! Wat een mooie kaartjes allemaal!

Vind ze echt super leuk!! en wat een leuke stempels heb je gebruikt!!

Groetjes Tanya

Karin zei

Je bent lekker druk geweest. Ze zien er allemaal erg leuk uit...

Riet zei

Nou Femke,jij ben goed aan de slag geweest.
Wat heb je schitterende kaarten gemaakt,mooie stempels ,en papier.

fijn weekend.
Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Femke, je kaartjes zijn weer super!
Groejtes van Jacqueline

Janny zei

gaaaaf allemaal Femke!