maandag 19 oktober 2009

AWARD!!!

heey iedereen,
ik heb deze award gehad van gonny en maria:
hi everyone,
I got this award from gonny and maria:

dit zijn de regels:

  • zeg dank je wel tegen de geefster.
  • vertel 10 eerlijke dingen over jezelf.
  • geef deze award door aan 9 medebloggers.

these are the rules:

  • say thank you to the giver.
  • tell 10 honest things about yourself.
  • give this award to 9 other bloggers.

10 eerlijke dingen over mezelf:

1) ik ben dol op kaarten maken en dan vooral scrapkaarten met funstempels en dan het liefst met magnolia's want die vind ik zo schattig!!!

2)ik kijk ook graag een goede film. mijn voorkeur gaat naar horror want die zijn tenminste spannend.

3)mijn kat grumpy is mijn beste maatje. hij zegt altijd gedag als ik thuis kom.

4)ben geen type om huisvrouw te worden. ben gewoon niet zo goed in het huishouden. het is dat het gebeuren moet en ik doe mijn best maare verwacht niet van mij dat het er perfect uitziet.

5)ik snuffel graag in een hobbywinkel naar nieuwe spulletjes. je hebt namelijk nooit genoeg papier enzo!!!

6) elke dinsdagmiddag kun je me vinden bij de pottenbakkerij waar ik beeldjes maak en decoreer. zo nu en dan laat ik mijn creaties ook op mijn blog zien. op de pottenbakkerij staat ook een rek met mijn kaartjes voor de verkoop om zo de materiaalkosten eruit te halen. op koninginnedag of krabbenfoor kun je me ook altijd hier vinden.

7)ik zit elke dag wel ff achter mijn laptop. ik kijk graag op blogs voor sketches en leuke ideeen.

8)ik maak wekelijks de verjaardagskaartjes voor het activiteitencentrum.

9)dat ik een echte stresskip ben.

10)mijn hobbytafelruimte altijd wel wat rommelig eruit ziet. vooral mijn tafel waar ik aan werk. soms vraag ik me wel af of het wel nut heeft op te ruimen want zodra ik weer aan de knutsel ben is het snel weer een rommeltje.

10 honest things about me:

1)I love making cards and especially scrapcards with funstamps and I love magnolia the most because those stamps are so adorable.

2)I also like to watch a good movie. I prefere horror because those are always exciting.

3)my cat grumpy is my best buddy. he always say hello when I get home.

4)I'm not the type to be a housewife. I'm just not that good in doing housework. It just needs to be done and I do my best but please don't expect of me that it will be perfect.

5)I like to be in a hobbystore looking for new stuff. you never have enough paper and so.

6)every tuesday afternoon you can find me at the pottery where I make figurines and decorate them. so now en then I show them on my blog. I have also a cardcabinet there were I sell my card so I will get some materialcost back. you can also always find me here on queensfair and krabbenfoor.

7)I also sit every day for a little time behind my laptop . I just love to watch other blogs for sketches and ideas.

8)every week I make some birthdaycards for an activiticentre.

9)I'm a realy stressy person

10)my craftroom looks almost always a little bit messy. sometimes I wonder why I clean up because after creafting it's just a mess again.

I'l give this award to: janny , sandra , anita , sylvia , femmy , erica , carla , lia , dia

2 opmerkingen:

sylvia zei

heyy femke
dankjewel!! wat lief
groetjes sylvia

Erica zei

Leuk om je zo wat beter te leren kennen Femke, en wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt! Bedankt voor de award ;o)

Groetjes,
Erica