zondag 15 april 2012

2 very pink leather necklaces

goede middag allemaal,
sorry vandaag geen kaartje maar 2 lederen hangers. voor mijn eerste hanger had ik een ketting met klok bij de kruidvat gekocht maar omdat ik allergies ben voor bepaalde metalen heb ik de ketting eraf gehaald en vervangen door een lederen gevlochten koord en er iets leuks van gemaakt. je kan de klok met bedels er door een sluiting makkelijk afhalen en op een andere kleur hanger hangen:

good afternoon everyone,
sorry no card today but 2 leather necklaces. for my first necklace I bought one at a store with a clock on them but because I'm allergic for some metals I took the necklace of it and replaced it with a braided leather cord and made it into someting fun. there is a chain lock on the clock with charms so you can take it off and hang it on another colour necklace:



voor deze hanger had ik nog een aantal kettinkjes liggen wat ik een keer van 2 oorbellen met bloem heb afgehaald en er extra bedeltjes aan vast gemaakt.
for this necklace I hade some chains laying around that I have taken off 2 earrings with a flower and put some extra charms on them. 
materialen: lederen gevlochten koord en roze bedel (xenos), klokje (met ketting bij kruitvat) kettinkjes, bedels, de 2 ringen waar de bedels aan hangen heb ik uit een doosje wat ik een keer bij de action heb gekocht, belletjes (blokker rond kerst) 
je hoeft niet veel uit te geven om iets moois te maken. 
materials: leather braided cord and pink charm (xenos), clock (with necklace from kruitvat), chains, charms, the 2 rings where the charms hang on I got from a box that I bought at the action a while back. all the stores are not so expensive dutch stores.
you don't need to spend a lot to make something beautiful. 

2 opmerkingen:

José zei

Wat een gave kettingen joh! ERG leuk gedaan.
Groetjes, Jose

Joke zei

Scitterende ketting erg leuk gedaan.
groetjes Joke