zondag 7 juli 2019

More letter boards: Hang in there sloth and monkey.

Goede morgen allemaal,
ik heb nog maar wat hang in there (kop op) kaartjes bij gemaakt want die zijn vooral in de herfst en winter nog wel eens nodig en ik had nog wat ideeën in mijn hoofd zitten. Bij de 2de kaart ben ik de witte stipjes in de ogen vergeten maar die heb ik ondertussen wel toegevoegd:

Good morning everyone,
I made some more hang in there cards. Always handy in the fall and winter and I had some more ideas. I forgot the white dots on the 2nd card but I added those already:


Cardstock: black, white, yellow, greens, turquoise, orange, brown, skin, greys.
Tools: Amy Design "Jungle branch".



Marianne Design:

Creatables:

  • Hibiscus & tropical leaves LR0478.


Collectables:

  • Eline's monkey COL1399.
  • Eline's Sloth COL1471.

Designfolder:

  • Extra Karen Joan Letter Board DF3454.


Bedankt voor de lieve reacties die jullie achterlaten. Ik lees ze met plezier!!!
Thank you for the sweet comments you leave behind. I read them with joy!!!

3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Ohhhh wat zijn ze gaaf!!!
Geweldig hoe die luiaard toch die aap nog bij zijn staart weet te grijpen...(was vast goed uitgerust van het "hangen"en was nu flink snel om in te grijpen....
Liefs Annemarie en Merit

Kaartenkraam zei

Leuke kaarten en de diertjes kijken er erg vrolijk bij!

groetjes van Ank

Annie H zei

Hele leuke vrolijke kaarten, top.
Groetjes, Annie