zaterdag 25 januari 2020

Spooky house bookmark

Goede morgen allemaal,
omdat ik ook graag lees en dan voornamelijk fantasie en wat thrillerachtige boeken leek het me wel leuk om in dit thema een boekenlegger te maken. Het is een verlaten spookhuis geworden met 2 verdiepingen. Het idee om een verdieping erbij te doen kwam ik op het blog van Lawn Fawn tegen. Betreden op eigen risico want de luiken zitten niet meer zo goed vast!!!

Good morning everyone,
because I also like te read and then mostly fantasy and thrillerlike books I thought it was a fun idea to make a bookmark in this theme. I made a abandoned spooky 3 house. The idea to add a extra floor came from a card I saw on the Lawn Fawn blog. Enter on your own risk because the shutters aren't attached so well anymore!!!

Cardstock: white soft finish colored with distress ink, black, black pearl, black glitter, kraft, blue pearl, green, yellow pearl, parchment.
Tools: Sugar Pea Sugar Cut "Brainy bookmarks", Lawn fawn "Build a house, Build a house halloween add-on", Marianne Design designfolder "bricks DF3403", Marianne Design craftables "Build a house CR1437"(the shutters and hanging light).



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

I hope I inspired you again and see you next time!!!





Geen opmerkingen: