vrijdag 25 september 2020

Ronde Halloween layout kaart.

Goede middag allemaal,
vandaag het eerste Halloweenkaartje voor dit jaar. Cottage Cutz heeft dit jaar hele gave, schattige en grappige Halloweenmallen uitgebracht. Ik vond deze wel leuk om te combineren met de ronde layout mal van Marianne Design.


Kaartkarton: 

  • zwart, koper, oranje, olijfgroen, geel, wit, vellum (for de spinnenwebben).

Designpapier:

  • Carta Bella - Halloween Market.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Witch's Brew, Spell Books & Potions, Black Cat w/Jack-O-Lantern (bladeren), Warlock Gnome w/ Cat (kat), Warlock Gnome w/ Pumpkin (pompoen), Spooky Witch House (spin), Halloweem Phrases & More (spinnenweb), Holiday Mantel (muis).
  • Joy Crafts - kaartenstandaard 6002 0122 (retired).
  • Marianne Design - Ronde Layout LR0677, Punch Die Halloween (webben) CR1450.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


5 opmerkingen:

Eri zei

Wow, superleuke halloweenkaart.
Groetjes, Eri

Bosch Flexxo zei

Ziet er weer leuk uit.

Marjolein zei

Oh wauw, wat een gave kaart! Ik heb zelf eigenlijk niets met Halloween, dus zou ook niet gauw een kaart er voor maken. Maar door je kaart kom ik spontaan aan het twijfelen, haha. Super!
Goed weekend, Marjolein

Marinda zei

Wat een griezelig gave kaart! Heel gaaf gedaan, goede kleuren gebruikt!
En zeker leuk in de layout-mal.
Groetjes Marinda

Yvonne F. zei

Oh, deze is leuk.
Mooie lay out, leuke dies.... applausje voor jezelf.

gr. Yvonne