zondag 7 november 2021

Op de boerderij.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij. Dit keer een boerderijkaartje met een hoop schattige koeien. Omdat er in Nederland niet veel rode rode schuren zijn heb ik dit keer gekozen voor een blauwe schuur. Ik vond het ook weer leuk een andere kleurencombinatie te gebruiken.

πŸ„πŸ„πŸ„


πŸ„πŸ„πŸ„

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een tof tafereeltje ! heel erg leuk gemaakt, mooi
grtjs,martina

Suzan zei

Suerleuk Femke! je mag je mooie kaart ook linken bij mij:
Creaties Suzan op FB als je dat leuk vind.
Groetjes Suzan
https://www.facebook.com/groups/1123373647733885