woensdag 17 mei 2023

Snail mail delivery service.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor de hobbyboerderij om te laten zien. Dit keer een snail mail kaartje voor de πŸ‘‘ koningin bij. Ik heb een aantal dingen aangepast. Zo heb ik het geemboste postkaart 2 keer smaller gemaakt zodat ik een drieluikje kon maken en de  pakjes op het huis van de slak vierkanter gemaakt zodat het beter in balans is en heb ik het clipbord van de dokter set gebruikt om een aftekenlijst te maken. De dots en de "tekst" is met de bloem van de bij gemaakt (bloemhart voor de aangekruiste vakjes en korter gemaakt steeltje voor de tekst). Natuurlijk kon ik het niet laten om de postzegel wat aan te kleden.



Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




Geen opmerkingen: