donderdag 28 augustus 2008

friday sketchers en mojo monday...

het eerste kaartje is voor friday sketchers. dit is de sketch:



en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

heb geloof ik niet helemaal zitten opletten want het vierkante blokje zit net anders op de kaart geplakt. zag ik te laat en ja dan krijg je het natuurlijk niet meer los. hoop dat dit geen probleem is voor de challenge.

en dan nu de kaarten voor mojo monday. dit is de sketch:

en dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb:



en ik heb nog een kaartje gemaakt:

KAARTEN VAN LIAN:

ik heb nog 2 kaartjes van LIAN om te laten zien. vorige week hadden we samen met dezelfde layout kaartjes zitten maken. ze wilde toen een kaart die ze op blog van erica zag namaken. natuurlijk ieder een eigen draai aangeven.( mijn kaartje kan je hier vinden ). dit is de kaart die zij gemaakt heeft:

dit is de voorkant:

de binnenkant:

en ze mailde me nog dit kaartje.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

WOW...so many gorgeous cards! I love Edwin playing his guitar, fabulous take on my sketch. Thanks for joining us at friday sketchers.
Carole ;o)

Hilde Suykerbuyk zei

hoi femke, ze zijn weer erreg leuk geworden. ik heb ook weer een beetje gefreubeld. begin eindelijk weer eens wat meer tijd te krijgen!
gr.hilde

Julee (Vervegirl) zei

Lovely cards! They're all so adorable. Thanks for playing my challenge.

Krista zei

wat een mooie kaarten weer Femke!

Maria zei

wat ben je weer lekker bezig geweest Femke, mooie kaarten hoor!!

Janny zei

je bent weer heerlijk aan de knutsel geweest zo te zien...het zijn allemaal plaatjes!