zondag 11 mei 2008

nog een paar scrapkaartjes...

heb deze afgelopen week gemaakt. kan niet zo goed tegen de zon dus ik blijf lekker freubelen met dit weer. ben dit weekend bij mijn ouders dus heb ik geen tijd om kaartjes te maken. gisteren nog even naar scrapland geweest in breda. heb weer leuke dingetjes ingeslagen : the glitter cardstock stack en the blossom & butterflies stack van DCWV. verder heb ik nog pinnetjes en tekstgrommets meegenomen. heb de grommettool zelf niet maar ik vind dat ook niet nodig. ik verzin er wel een creatieve oplossing voor.
nou ik wens iedereen een fijne moederdag toe!!!




2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Hoi Femke bedankt voor je bezoekje. Wat maak jij leuke kaarten zeg. Ik heb zelf ook geen grommetool en maak met een pons een gaat en sla de lipjes voorzichtig om met een hamertje. Dat gaat ook. Gr Marja

femke zei

heey marja,

bedankt voor je reactie. ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen met die grommets. ben er nog niet aan toegekomen maar dat komt vast wel goed. ik denk gewoon gaatjes snijden bij de pinnetjes en dan omklappen.

groetjes