woensdag 14 mei 2008

uitslag van examen en nieuwe kaartjes...

heey,

ik zal eerst ff melden dat ik geslaagd ben voor de examen van vanmorgen ( detailhandel ). precieze cijfer weet ik nog niet.

verder heb ik nog die 5 kaartjes die ik beloofd heb. deze had ik gisteren op school ingekleurd maar nog geen tijd gehad deze ook in te scannen en op mijn blog te zetten. hier zijn ze dan alsnog...

vond het wel eens geinig om een wat langwerperigere kaart te maken.
de eerste is gemaakt met een magnolia en een tekstempeltje van daisy bucket.
de tweede kaart is gemaakt met een penny black stempel en weer dezelfde van daisy bucket.



de kaarten hieronder zijn gemaakt met stempelafdrukjes die ik gekocht had toen ik naar de beurs in den bosch was geweest.
de eerste 2 zijn met afdrukjes van sugar nellie gemaakt.
de laatste kaart is gemaakt met een hangler stanglerafdrukje.de tekststempel hierbij is van aud.


Geen opmerkingen: