zaterdag 9 september 2017

My clay art: Cottage house

Goede middag allemaal,
mijn andere werkstuk is nog niet droog genoeg om te schilderen dus ik ben aan een nieuw project begonnen. De grijze klei was op dus ik heb met witte klei gewerkt op een groene wijnfles (bedankt ma) en heb er een soort cottage huis van gemaakt. klik op foto voor een grotere afbeelding. 

Mijn eerdere klei kunstwerken zijn hier te vinden.

Good afternoon everyone,
My other project wasn't dry enough to paint so I started a new one. I was out of grey clay so I used white on a green wine bottle (thanks mom) and made a cottage like house. Click on photo for a bigger image.

My previous clay art can be found here.



Bedankt voor de lieve reacties op mijn eerdere werkstukken!!!

Thank you for the sweet comments on my earlier art projects!!!

1 opmerking:

Gina zei

Prachtig gemaakt Femke !