woensdag 4 december 2019

Sinterklaas cadeautjes (alleen Nederlands)

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik twee Sinterklaas cadeautjes om te laten zien. Voor het zakje kruidnoten heb ik een bijpassend label gemaakt en voor de pepernoten een bijpassend doosje. De ontvangers waren er heel blij mee, misschien zelfs nog meer met de verpakking dan mijn daadwerkelijke bakkunsten.


Kaartkarton: 2 kleuren kraft, 2 kleuren wit, goud spiegel, goud parelmoer, rood, bruin, roze, oranje, groen, zwart.
Gereedschap: Dutch Doobadoo "Box Art window A4 470.713.041", Penny Black "Wood floors".


Marianne Design:

Collectables:

  • Eline's Kitten COL1454.


Craftables: 

  • Present bags by Marleen CR1487.
  • Presents by Marleen CR1488.
  • Schoentje zetten by Marleen CR1489.

Creatables: 

  • Sinterklaas LR0446.
  • Classic Label LR0617.

Designfolder: 

  • extra Bricks  DF3403.

Designpapers: 

  • Royal Christmas PK9151.


Stempel:

  • Pieten Post CS1042


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


3 opmerkingen:

Eri zei

Oh, wat ziet dat er leuk en lekker uit!
Groetjes, Eri

Rhodé zei

Superleuk, deze sinterklaasknutsels!

Gina zei

Superleuk met het Sintenpoesje ! En mooi label heb je gemaakt met die gouden rand ! Groetjes, Gina