zondag 26 april 2020

Piglet in a basket of vegetables.

Goede morgen allemaal,
wegens ziekte had ik even geen kaartje meer kunnen maken maar gisteren is het me gelukt om een bedankkaartje voor mijn ouders te maken. Ik heb gekozen voor het varkentje in een emmer met groenten omdat mijn ouders de moestuin in Hongarije missen.

Good morning everyone,
because of sickness I couldn't make cards for a while but yesterday I managed to make a thank you card for my parents. I choose this piglet in a basket of vegetables because they miss their vegetable garden in Hungary.

Cardstock: white (base card), blue, pink, dark brown, 3 green colors, red, orange, yellow, off white, purple, black.
Tools: Marianne Design Collectable "Eline's piglet COL1402", Craftable "Garden soil CR1397", Cottage Cutz "Basket of Vegetables", MFT dienamics "Stitched Rectangle Frames", Lawn Fawn "Gift box LF1484 (thanks)".



5 opmerkingen:

Alina zei

zo leuk en grappig, Femke, en fijn dat je weer kan knutselen!

Marjolein zei

Oh wauw, weer zo'n mooie kaart! Fijn dat je weer beter bent, ik hoop dat je nu weer lekker van het mooie weer kunt genieten.

Groetjes en fijne zondag! Marjolein

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! mooi
veel beterschap !
grtjs, martina

Eri zei

Een superleuke kaart Femke! Hopelijk eten de varkentjes in het echt niet alle groenten op. Fijn dat je weer opgeknapt bent.
Groetjes, Eri

Marinda zei

Wat een superleuk kaartje Femke! Zo leuk dat varkentje tussen de groente, dat geeft een lach op je gezicht. Fijn dat je je weeer wat beterder voelt. Groetjes Marinda