donderdag 30 april 2020

Banana cupcake and hot chocolate.

Goede morgen allemaal,
wat een lieve reacties heb ik gekregen op mijn vorig kaartje met dat schattige biggetje. Gisteren heb ik weer een kaartje af kunnen krijgen. Dit keer een bananencupcake met warme chocolademelk voor dit ondeugende aapje:

Good morning everyone,
what a sweet comments I got on my last card with the adorable piglet. Yesterday I managed to finish this card. This time a banana cupcake with hot chocolate for this cheeky monkey:

Cardstock: white, brown, yellow, cream, gold mirror, pink, black.
Designpapers: Maja Design "Little street café".
Tools: Crealies "Crea-Nest-Lies XXL 34".

Marianne Design:

Collectables: 

  • Eline's Monkey  COL1399.
  • Eline's Piglet COL1402 (party hat and ribbon)
  • Cupcakes by Marleen COL1481.

Craftables: 

  • Tea cup with spoon CR1238.
  • Cross stitch circle CR1465.
  • Shaker Doily CR1474 .


Creatables:

  • Bunting Banners LR0581.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
Thank you for the sweet comments. I hope I inspired you again and see you next time!!!



4 opmerkingen:

Eri zei

Mmmmmm, wat ziet die bananen cupcake er lekker uit. Heel erg leuk met het ondeugende aapje. Leuk bedacht de ronde mal met gaatjes als achtergrond.
Groetjes, Eri

Marinda zei

Ik krijg spontaan trek in zo'n lekkere bananencupcake 😉. Leuk gedaan met het aapje erbij, en ook al gebeurd er veel op de kaart, hij is ook weer rustig door het gebruik van de kleurtjes.
Groetjes Marinda

Marjolein zei

Gaaf zeg, alleen in geel en bruintinten zo'n mooie kaart te maken! Hij is echt grappig. Dat aapje is een echte ondeugd. Hij is ook wel aan het knoeien geweest met de sprinkels! Haha, echt leuk. Daar wordt de jarige wel vrolijk van. Groetjes Marjolein

Rhodé zei

Wat leuk bedacht, zo'n bananencupcake! Ik snap wel dat dat aapjes er zin in heeft. Superleuk gedaan!