zondag 3 mei 2020

Urban Interiors in turquoise.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb met de meubelstanzenset van Sizzix "Urban Interiors". Ik heb hier ook nog een raam en skyline van MFT aan toegevoegd en een lampje van Cottage Cutz.

Good morning everyone,
today I have a card for you that I made with the furniture dieset from Sizzix "Urban Interiors". I also added a window and skyline from MFT and a lamp from Cottage Cutz.

Cardstock: white, kraft, Turquoise, Turquoise mirror, 2 greens, dark brown, vellum.
Designpapers: Maja Design "Denim and Friends".
Tools: Sizzix "Urban Interiors", Cottage Cutz "Puppy and Kitty on Chair (lamp)", MFT dienamics "Classic Window, Skyline border", Crealies "CLNestXXL34".

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!
Thank you for the sweet comments. I hope I inspired you again and see you next time!!!


2 opmerkingen:

Marjolein zei

Wauw, wat een leuke set snijmallen zeg! Ook zo mooi gedetailleerd. Je hebt er weer een mooie kaart mee gemaakt. Fijne zondag! Marjolein

Chantal zei

Wat een super leuke kaart.
Groetjes, Chantal S