maandag 25 mei 2020

Roze en veel plantjes.

Goede morgen allemaal.
Begin van de maand had ik een meubelkaartje gemaakt met als hoofdkleur turquoise en vandaag heb ik een kaart in roze tinten met allemaal plantjes. De inspiratie voor de basis kaart heb ik van Alina waar ik natuurlijk een eigen draai aan heb gegeven.

Kaartkarton: off white, kraft, 2 tinten roze, roze spiegel, 3 tinten groen, bruin.
Designpapier: Maja Design "Little Street Café".
Embossingfolder: Marianne Design "Bricks DF3403".

Mallen:  

  • Crealies: CLNestXXL34
  • Sizzix: Garden Shed,  Urban Interiors. 
  • Cottage Cutz: Shelf w/ Plants,  Iron Stand w/ Plants,  Potted Plants,  Garden Cat w/ Wagon,  Potting Shed. 
  • Penny Black: Wood Floors.
  • By Lene: Books BLD1180. 
  • MFT dienamicsSpring Garden,  Stitched Mod Square.
Ik heb de lijst met materialen aangepast. Is dit voor jullie zo overzichtelijker in plaats van alle mallen achter elkaar? 


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!! 

2 opmerkingen:

Rimmie zei

Heb hiervoor maar één woord: WAUW!!!!
Echt heel mooi gemaakt.

Groetjes

Rimmie

Alina zei

prachtig, Femke, mooie kleuren en ik zie zelfs de ''plint'', wat leuk bedacht!