zaterdag 22 augustus 2020

Beterschap!!!

Goede morgen allemaal,
eindelijk is die hittegolf voorbij en is het weer koel genoeg in huis om weer te knutselen. Deze week heb ik een beterschapskaartje gemaakt voor een kennis die vorige week haar enkel had gebroken. Een goede reden om de Cardzz beterschapsstans te gebruiken. Omdat deze kwa lettertype kleiner is dan bv BDAY en JARIG heb ik er een step stair fold kaart van gemaakt. Ik had dit type kaart bij Alina gezien en de maten van haar gekregen. De maten heb ik wel aangepast omdat deze door de beterschap wat hoger uit kwam.




Kaartkarton: 

  •  wit, kraft, oranje, spiegelroze, spiegelbruin, 2 tinten groen.

Designpapier: 

  • Maja Design "Little Street CafĂ©" en bijpassende Monochromes.

Mallen: 

  • Action - planthanger.
  • Crealies - CLNestXXL 34, Cardzz CLCZ105 Beterschap.
  • Cottage Cutz - First Aid Kit, Oh No Kitty (verband en pleisters), Iron Stand w/ Plants (hangende plant)

Marianne Design

Collectables:

  • Eline's kitten COL1454.
  • Eline's Kat accessoires COL1468. 

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

De Hobbyzolder zei

Wat een leuke kaart Femke. Van zoiets moet je wel opknappen!
Groetjes Cecile