vrijdag 28 augustus 2020

Vogeltjes kijken.

Goede middag allemaal,
vandaag heb weer een kaartje om te laten zien. Als basis heb ik een landschap knipvel van Eline gebruikt en omdat daar het hek en vogelhuisje roze op was heb ik op de rest van de kaart ook voornamelijk met roze gewerkt. het knipplaatje heb ik door de helft gesneden (het plaatje is dan eigenlijk net iets te smal maar daar vallen de zijgordijnen over. Het bovenste gordijn heb ik daardoor wel iets verlengd). De witte poes zit voor het raam heerlijk het vogelhuisje in de gaten te houden. 

Ik zie dat er op de foto zelf nog een wit haartje van Mickey tussen het kattengras zit (tja dat krijg je soms met een kat in huis) 😂😹.


Kaartkarton: 

  • wit, kraft, 3 tinten groen. Voor de roze tinten heb ik de achterkant van het designpapier gebruikt omdat dat precies matched met de rest.


Extra mallen:

  • Action - plantenhanger.
  • Cottage Cutz - Holiday Mantel (houten balk).
  • Crealies - CLNestXXL34.
  • Penny Black - wood floors (alleen de plint).


Marianne Design


Designfolder:

  • Marjoleins streepjes DF3456.

Craftables:

  • Sneeuw raam CR1286 (retired).
  • Cactus CR1413.
  • Marleen's plantjes CR1464.

Creatables:

  • Gordijn LR0502.

Collectables:

  • Eline's kitten COL1454.
  • Eline;s kat accessoires COL1486.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



6 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een lief kaartje, een schattig tafereeltje en die kattenhaar maakt het wel heel echt ;-)

groetjes van Ank

Marinda zei

Wat een schatje je kaart! Ook hier een fan van roze 😉.
En de witte poes steekt er mooi bij af. Heel leuk gedaan! De plantenhanger heb ik toevallig gisteren gekocht bij de Action.
Groetjes Marinda

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuk tafereeltje heb je samengesteld, geslaagd hoor
grtjs,martina

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg leuk gedaan :)

LisannesKaartenhobby zei

Super leuke kaart! Zag dit kaartje op Facebook en later was ik in de action en herkende de planten hanger, je snapt het wel: die kon ik toen niet meer laten liggen

Hobbygroet Lisanne

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart, mooi tafereeltje in deze zachte kleurtjes,
grtjs, martina