dinsdag 16 maart 2021

Van mok tot warme choco café.

Goede morgen allemaal,

eerder dit jaar heb ik nog deze kerst/winterkaart gemaakt. Ik wilde heel graag van de choco mok van Marianne Design een café maken waar je heerlijke warme choco kan halen. Natuurlijk aangekleed met allerlei lekkers. Ik heb hier een hoop build a house items van Lawn Fawn voor gebruikt.


Kaartkarton:

  • Wit, wit parelmoer, wit glitter, rood, rood glitter, groen, groen glitter, kraft, bruin, geel, zwart, oranje, zilver spiegel, vellum.

Designpapier:

  • Kraft Sensations kerst.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimeline 1.
  • Cottage Cutz - Gingerbread Cottage, Gingerbread house, Holiday Cocoa, Snowy Mountains, Snowman w/Snowballs.
  • Lawn Fawn - Reveal Wheel Build a House Add-on, Acorn House, Mushroomhouse, Build a House Gingerbread Add-on, Build a House Christmas Add-on.
  • Marianne Design - 🎀Warme Choco Mok COL1462 (niet meer leverbaar), Warme drank LR0687, Wit punt hek COL1423, 🎀 Kerstboom LR0378 (niet meer leverbaar), Kerstlichtjes van Marleen CR1486.

Extra:

  • Liquid Applique.

Bedankt voor de lieve reacties op mijn warme chocokraam kaart. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Geweldig wat een mooi tafereel, zoveel om te zien! Knap grdaan

Hobbygroet Lisanne

Angélique zei

Geweldig gedaan, je moet er maar op komen. Heel mooi uitgevoerd.

Trudy zei

Wat een gezellig tafereel op je mooie kaartje!
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Femke.

Groetjes,
Yvonne.