woensdag 15 juni 2022

Ow, hallo

Goede middag allemaal,
ik dacht dat ik dit voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij al had laten zien maar blijkbaar toch nog niet.  De bijtjes hoeven dit keer niet te werken en kijken hoe het met meneer mol zijn tuintje gaat. Meneer Beer helpt meneer Mol vandaag met de tuin. Ow hallo, ik wist niet dat u daar zat meneer bij. Ik heb weer eens een trapmodelletje gemaakt. Er zitten W-strookjes tussen de trapjes zodat ze niet verder kunnen inzakken.

🌷🐝🐻🐝🌷




🌷🐝🐻🐝🌷

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: