zaterdag 2 juli 2022

Creative art suitcase.

Goede middag allemaal,
omdat ik best wel wat stansjes heb in het creatieve thema leek het me leuk dit in de suitcase special van ECD te verwerken. Hiervoor gebruik het Spectrum Sherbert designpapier van 49 and Market en heb ervoor gekozen deze van licht naar donker in het boekje te doen, geel, oranje, lichtroze, donkerroze, groen, licht en donker turquiose blauw. De stansjes die ik daarop verwerk komen dan ook in die spectrum van kleurtjes erop. Ik denk dat ik te weinig stansjes heb om alles maar 1 keer te gebruiken maar ik probeer dan op verschillende manieren te verwerken. Wit, zwart en kraft zijn de neutrale kleuren die ik erbij gebruik en bij de geel en oranje voeg ik goud toe en bij de rest zilver metallic. 

Thema's: schrijven, tekenen, schilderen, kaarten maken, fotograferen. Dit zijn de eerste 5 pagina's die ik al gemaakt heb.


 
  








Kaartkarton:

  • tinten geel, oranje, roze, groen, blauw. wit, zwart, kraft, silver metallic, gold Mirror, kurk, Soft finish.

Designpapier: 

  • 49 and Market: Spectrum: Sherbert Strawberry Lemonade en Tidel wave.
  • Avec: Faux Leather pink.

Ephemera:

  • 49 and Market: Spectrum Sherbert Strawberry Lemonade Ephemera, Spectrum Sherbert Laser Cut Elements.

  • Stanzen:

  • By Lene: Wishlist BLD1389, Wooden Figure BLD1357, Pencils BLD1356, Scissor and Paper BLD1228.
  • Carlijn Design: Happy Snailmail.
  • Elizabeth Craft Design: Suitcase Special, Camera Special, reinforcements.
  • Gummiapan: Ripped Page.
  • MFT Dienamics: Precious Polaroids.
  • Spellbinders: Painters Palette.
  • Studio Light: Grunge Artist Atelier Pull tag pocket SL-GR-CD22, Art SL-GR-CD23, Ticket SL-GR-CD22, Jenine's Mindful Write Your Story Writers Collection JMA-WYS-CD203.
  • Sugar Pea: Hey Smarty Pants Journal notebook.

Stamps:

  • Joy Crafts: Photo Shoot Kit.
  • Marianne Design: Craft Dates 1 and 2, Handmade with love.
  • Spellbinders: Paint Your World.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Marjolein zei

Wauw, dat is supermooi gedaan! Erg leuk bedacht om de suitcase een thema mee te geven. Mooi papier heb je ook gebruikt. Groeten en fijne zondag, Marjolein