woensdag 27 juli 2022

Land in zicht.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij. Dit keer is meneer Beer aan het vliegen in zijn luchtballon en er is eindelijk weer land in zicht zodat er weer wat meer te zien is naast lucht en water. 

Ik heb de ballon een beetje in 3-D gemaakt door 4 ballonnen dubbel te vouwen, dat is 8 om die helemaal rond te krijgen als je die als ornament wilt gebruiken om op te hangen. De zandzakken heb ik uit 3 delen gemaakt zodat je ook nog de touwtjes kan zien hangen. Ik heb alles een beetje in pasteltintjes gehouden. In plaats van 3-D foam heb ik de pizzadoos waar vaak bestelling in worden verzonden gebruikt om die iets te verhogen, dit is makkelijk te stanzen.




Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

tine zei

via fb je kaart gezien.
toch ga ik naar je blog , daar vind ik het fu$ijn om alles gedetailleerd t bewonderen.

prachtige kaart, met heel veel mooie kleurrijke detais

groetjes tine

martina's kaartjes zei

hahahaha, die is top ! een tof tafereeltje heb je samengesteld, geslaagd en lief kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina